Belangrijke informatie en afspraken
1. Definitief aantal gasten
Graag vernemen wij per mail uiterlijk 7 dagen voor uw feest het definitieve aantal gasten en dieetwensen. Dit aantal is belangrijk voor de keuken, hierop wordt ingekocht en naar gefactureerd. Bij het drankarrangement accepteren we een verschil van 10% tussen het opgegeven en daadwerkelijke aantal aanwezigen.
2. Buffetten en Minimumaantallen
Voor buffetten geldt een minimum vanaf 25 personen (volwassenen).
3. Kinderen zijn de toekomst!
Kinderen van 3 tot 12 jaar rekenen we mee onder het kindertarief. Vanaf 12 jaar rekenen we ze mee als volwassene.
4. Gratis Parkeren
U en uw gasten kunnen terecht op onze ruime, gratis parkeerplaats aan de overkant van het etablissement.
5. Inclusieve prijzen
Alle prijzen zijn inclusief BTW en geldig tot 31 december. Daarna kan er een prijsindexering plaatsvinden door eventuele prijswijzigingen van leveranciers en productsamenstellingen, en ontvangt u van ons een nieuwe offerte.
6. Verbod op Confetti
Gebruik van confetti is helaas niet toegestaan. Indien dit toch gebeurt, rekenen wij €175,- aan extra schoonmaakkosten.
7. Crewkosten
Heeft u externe crewleden, zoals een fotograaf, DJ of band? Wij rekenen €20,- per persoon voor hun eten en/of drankjes. (Niet onze eigen bediening!). Indien u een band of DJ heeft geboekt, wilt u hen ons laten contacten over de op- en afbouw tijd op de dag zelf?
8. Podium en Beamer
U kunt tegen een meerprijs een podium huren voor uw DJ of band. Onze beamer staat gratis tot uw beschikking; zorg wel dat u een eigen laptop met HDMI-aansluiting meeneemt.
* Klein podium Tot 10 m2 (5 delen) € 100,-
* Groot podium Tot 20 m2 (10 delen) € 175,-
9. MIVA
Wij beschikken in zowel ons restaurant als onze zalen bij Het Noorden van Aalten over minder valide toiletten.
10. Annuleringen en Verzekering
Wij bieden geen verzekering voor annuleringen. Houd hier rekening mee tijdens uw planning.
Op al onze arrangementen en prijzen zijn de Algemene Voorwaarden van ’t Noorden van toepassing.